Klantenservice

Besteden

Uw saldo kunt u besteden onder de button 'Besteden' op deze website. Dit gedeelte is alleen toegankelijk wanneer uw account is geactiveerd en u bent ingelogd.

Uw saldo kunt u besteden bij de webshop die vermeld staat onder het tabblad 'Besteden'. Dit gedeelte is alleen toegankelijk wanneer uw account is geactiveerd en u bent ingelogd.

Nee, met het nieuwe systeem  kunt u enkel uw spaarpunten inwisselen tegen producten en of diensten op een aangesloten tankstation met het haan merk.

U kunt naast bakkerij producten, zoetwaren en koffie ook cadeaukaarten (bijvoorbeeld bol.com/nationale bioscoop) kopen.

Nee, na het opnieuw activeren van uw account gaan de oude punten over op uw nieuwe account.

Het aantal gespaarde punten kunt u terug vinden op de startpagina.

In de week van 13 mei 2019 wordt alle klantdata overgezet en aangevuld naar het nieuwe platform. Uw saldo kan in deze week niet geheel compleet zijn, maar daarna zal alles correct worden weergegeven.

Indien u vragen heeft kunt u contact opnemen met de klantenservice.

1 Superpoint  = 1 eurocent.

 

Voorbeeld:

1000 Superpoints = voucher van €10,-

2500 Superpoints = voucher van €25,-

5000 Superpoints = voucher van €50,-

Uw saldo kunt u besteden bij de webshop die vermeld staat onder het tabblad 'Besteden'. Dit gedeelte is alleen toegankelijk wanneer uw account is geactiveerd en u bent ingelogd.

Inloggen/Activeren

Op de startpagina vult u uw kaartnummer (zie achterkant spaarkaart, uw kaartnummer bestaat uit 8 cijfers) in onder de optie "registreren" en kies voor "activeer".

In vier eenvoudige stappen kan je gebruikersnaam, e-mail adres, wachtwoord en profielgegevens invullen. Na het afronden van deze vier stappen ben je ingelogd op de superpoints website voor opvolging van je spaartransacties.

Bent u een bestaande klant, volg dan de instructies bij de vraag "Ik ben een bestaande klant. Moet ik mijn account opnieuw registreren?".

Ja, superpoints is recent overgestapt op een nieuw loyalty host platform. Op de nieuwe website dient u zich eenmalig opnieuw aan te melden. Kies voor "wachtwoord vergeten?" onder het kopje "aanmelden" op de startpagina.

Vul kaartnummer (zie achterkant spaarkaart, uw kaartnummer bestaat uit 8 cijfers), geboortedatum en e-mail adres in. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail. Klik op de link in de mail en stel je wachtwoord in.

Bent u een nieuwe klant, volg dan de instructies bij de vraag "Ik ben een bestaande klant. Hoe moet ik mij registreren".

Indien u uw wachtwoord bent vergeten klik dan op "wachtwoord vergeten". U ontvangt een email om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Indien u uw emailadres vergeten bent, graag contact opnemen met de klantenservice vragen@superpoints.nl.

Wij adviseren de website te gebruiken via de volgende browsers: Chrome, Firefox, Safari of Edge.

Indien u toch problemen ervaart met de webiste verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Hoe werkt Superpoints?

U kunt punten sparen bij alle aangesloten tankstations onder het haan-merk. zie "locatie vinder" onderaan de startpagina. LET OP u kunt geen Superpoints sparen bij BP/ Esso of Shell.

U kunt met meerdere kaarten onder een account sparen. U dient hiervoor naast uw eigen kaart ook de kaart van bijvoorbeeld uw partner toe te voegen via de optie "mijn profiel" vervolgens "kaarten". Volg de instructies.

U kunt deze vinden onderaan de startpagina.

U kunt punten sparen door tanken, wassen en shop aankopen.

  • 1 Superpoint per getankte liter
  • 1 Superpoint per bestede euro wassen
  • 1 Superpoint per bestede euro in de shop*

De getankte liters en bestede euro's voor wassen of in de shop worden naar beneden afgerond.

*tabak / kansspel / electronic value uitgesloten

Mijn gegevens

Door in te loggen op www.superpoints.nl kunt u onder menu optie 'mijn profiel' uw gegevens wijzigen.

Wanneer u bent ingelogd op de website, kunt onder de optie "mijn profiel" vervolgens "persoonlijke gegevens" het account opzeggen.

U kunt uw persoonsgegevens inzien onder de optie ''Mijn profiel'' vervolgens  ''Persoonlijke gegevens''.

Onder deze optie is het ook mogelijk uw persoonsgegevens en daarmee uw account  te verwijderen.

Uw gegevens worden uiterst veilig opgeslagen in de klantendatabase. Deze is volgens de wettelijke voorschriften aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens.

U kunt ten alle tijden uw gegevens inzien, wijzigen en of verwijderen.

Per heden is uw saldo niet meer zichtbaar op de kassabon. Uw saldo kunt alleen u op de website inzien. Indien u uw kassabon of kaart kwijt raakt kan een vreemde uw saldo niet inzien.