Helpdesk

Besteden

Uw saldo kunt u besteden onder de optie 'Besteden'. U heeft hierbij de keuze om uw saldo te besteden aan één van onze goede doelen of een voucher te creëren die u vervolgens kunt besteden in onze haan tankshops.

Dit gedeelte is alleen toegankelijk wanneer uw account is geactiveerd en u bent ingelogd.

U kunt uw voucher(s) inwisselen voor het wassen van uw auto, diverse shopaankopen zoals bakkerijproducten, zoetwaren, koffie en diverse cadeaukaarten (waaronder Bol.com of de Nationale Bioscoopbon).

Het aantal gespaarde punten kunt u terug vinden op de pagina "home" en dan rechtsboven in uw scherm.

Uw gespaarde punten ziet u alleen wanneer uw account is geactiveerd en u bent ingelogd.

1 Superpoint  = 1 eurocent.

 

Voorbeeld:

1000 Superpoints = voucher van €10,-

2500 Superpoints = voucher van €25,-

5000 Superpoints = voucher van €50,-

Een aangemaakte voucher is drie maanden geldig.

Inloggen/Activeren

Op de pagina "home" vult u uw kaartnummer (zie achterkant spaarkaart) in onder de optie "registreren" en kies voor "activeer".

In vier eenvoudige stappen kunt u gebruikersnaam, e-mail adres, wachtwoord en profielgegevens invullen. Na het afronden van deze vier stappen bent u ingelogd op de superpoints website voor opvolging van uw spaartransacties.

 

Vul bij "aanmelden" uw gebruikersnaam (emailadres) en wachtwoord in en klik op "aanmelden".

Indien u uw wachtwoord bent vergeten klik dan op "wachtwoord vergeten". U ontvangt een email met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Indien u tevens uw gebruikersnaam (of emailadres) vergeten bent, klik dan op "gebruikersnaam vergeten". U kunt vervolgens uw kaartnummer, uw geboortedatum en het emailadres warrop u de activatiemail wilt ontvangen, invullen.

U ontvangt vervolgens een email waarmee u uw wachtwoord kunt resetten.

Heeft u alsnog problemen met inloggen? Neemt u dan contact met ons op via vragen@superpoints.nl 

Wij adviseren de website te gebruiken via de volgende browsers: Chrome, Firefox, Safari of Edge.

Indien u toch problemen ervaart met de webiste verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice via vragen@superpoints.nl 

Hoe werkt Superpoints?

U kunt punten sparen bij alle aangesloten tankstations onder het haan-merk. Zie "locatie vinder" onderaan de pagina "home" of via deze link:

https://www.tankstation.nl/tankstations

LET OP: U kunt geen Superpoints sparen bij onze BP, Esso of Shell stations.

U kunt met meerdere kaarten onder één account sparen. U dient hiervoor naast uw eigen kaart ook de kaart van bijvoorbeeld uw partner toe te voegen via de optie "mijn profiel", vervolgens klikt u op "kaarten" en kunt u via de knop "toevoegen" een extra kaart aan uw profiel koppelen.

Mocht de kaart al in gebruik zijn en reeds gekoppeld aan een ander profiel; gelieve contact op te nemen met onze klantenservice via vragen@superpoints.nl.

U kunt deze vinden onderaan de startpagina.

U kunt punten sparen door te tanken, te wassen en door aankopen te doen in onze tankshop.

U ontvangt:

  • 1 Superpoint per getankte liter
  • 1 Superpoint per bestede euro wassen
  • 1 Superpoint per bestede euro in de shop*

De getankte liters en bestede euro's voor wassen of in de shop worden naar beneden afgerond.

*brandstof/ tabak / kansspel / electronic value uitgesloten

Mijn gegevens

Wanneer u bent ingelogd op uw account via www.superpoints.nl , kunt u onder "mijn profiel" uw gegevens wijzigen bij "gebruikersprofiel".

Wanneer u bent ingelogd via www.superpoints.nl op uw account, kunt u onder "mijn profiel" en vervolgens "persoonlijke gegevens" het account verwijderen.

Uw gegevens worden uiterst veilig opgeslagen in de klanten database. Deze database is volgens de wettelijke voorschriften aangemeld bij het college Bescherming Persoonsgegevens.

U kunt ten allen tijden uw gegevens inzien, wijzigen en/of verwijderen.