Klantenservice

Heeft u vragen over het superpoints programma? Kijk dan eerst hieronder of uw vraag al wordt beantwoord. Anders kunt u aan de rechterkant van deze pagina een vraag achterlaten.

« Terug naar vraag en antwoord
Besteden
Inloggen
Mijn gegevens
Mijn tegoed
  • Wat is verschil tussen gereserveerd saldo en besteedbaar saldo?

    Het 'besteedbaar saldo' is het saldo dat u direct kunt besteden. Gereserveerd saldo kan hoger zijn dan het vrij besteedbare saldo, want hierbij is het mogelijk dat er spaartegoed is verkregen bij een van de deelnemende bedrijven waar een ruiltermijn wordt gehanteerd en deze nog niet is verlopen.


  • Waar kan ik mijn opgebouwde tegoed zien?

    U kunt uw spaartegoed na inloggen opvragen onder 'Mijn profiel -> Mijn transacties'. Daar staat tevens een overzicht van alle reeds ontvangen kortingen bij de deelnemende bedrijven.


  • Hoe lang blijft het spaartegoed in de status gereserveerd staan?

    De gemiddelde ruiltermijn is 21 dagen. Dit is afhankelijk per deelnemend bedrijf en afhankelijk van de periode waarin gewijzigd kan worden in geval van het retourneren van een product of annulering van een bestelling.


  • Wanneer krijg ik mijn spaartegoed bijgeschreven?

    Na afloop van iedere aankoop met uw Superpoints pas kunt u, uw spaartegoed onder 'Mijn profiel -> Mijn transacties' bekijken. Zodra de ruiltermijn van de gekochte producten is verlopen, kunt u uw spaartegoed besteden.


  • Wat kan ik doen als mijn tegoed, een spaartransactie of een bestedingstransactie niet klopt of niet is bijgeschreven?

    Indien u transacties mist of bepaalde transacties foutief worden weergegeven, dan kunt u via het contactformulier onder 'Contact' het volgende aan ons doorgeven: naam deelnemend bedrijf, filiaal, datum aankoop, bedrag aankoop, omschrijving aankoop en uw persoonlijke Voordeelcode.


Over het Spaarprogramma
Sparen
Superpoints activeren
  • Waar vind ik mijn activatiecode?

    De activatiecode verschijnt op uw tankbon als u Superpoints heeft laten bijschrijven na een tankbeurt. De activatiecode blijft op de bon verschijnen, totdat u de pas geactiveerd heeft.


  • Hoe kan ik mijn Superpointskaart activeren?

    U kunt uw Superpoints pas activeren via de website www.superpoints.nl
    Vul uw gegevens in en doorloop de 5 stappen. U ontvangt in uw mailbox een link waar u uw registratie mee kunt bevestigen. Hierna kunt u inloggen met uw kaartnummer en geboortedatum.


Direct inloggen
Kaartnummer
Registreren
Contact